![Flesh and Acrylic (Skull) - Ben Heine Art (Body Painting, Invisible Model) - Live Art Festival - ABN Amro - Paleis Soestdijk Flesh and Acrylic - Skull - Ben Heine Art - Live Art Festival - ABN Amro - Paleis Soestdijk](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYkxxDITBWvmgqksqEZK9sInpYIEkjXpGI5rhXwpFtlPc1tfWAn5FTXPFLW6JKRNrgBy2QRR5LcwsVyi6WMU1lojUGUF2MT9CvGvnVdbHoH9gJvDQHbGF-oauNoyHQPokxZ4lR1w/s640/Flesh+and+Acrylic+-+Skull+-+Ben+Heine+Art+-+Live+Art+Festival+-+ABN+Amro+-+Paleis+Soestdijk-7.jpg)
Hoe zorg je voor kwalitatief klantcontact in een informele setting? BrandBase bedacht voor ABN AMRO MeesPierson het Live Art festival met de crème-de-la-crème van artistiek Nederland waar alle klanten majestueus werden ontvangen. De paleistuinen van Paleis Soestdijk vormden het decor van het allereerste ABN AMRO MeesPierson Live Art-festival.
Ruim 2.500 genodigden beleefden een bijzondere mix aan muziek- en kunststijlen. ABN AMRO MeesPierson gelooft in kwalitatief en waardevol klantcontact. Wat tot voor kort ontbrak was een eigen evenement dat het gevoel van ABN AMRO MeesPierson goed overbrengt.